Tisk – FAQ
Jak mám připravit soubory k tisku?
Soubory je třeba zasílat v dostatečné kvalitě a správné velikosti.
Běžný tisk - Zde je nutné počítat s okrajem 4,5 až 5mm.
Fotografie - Dostatečně kvalitní fotografie je pro tisk v plném rozlišení důležitá. Například fotky stažené z Facebooku nejsou vhodné.
Magnety - Je třeba dodržet poměr stran. Je dobré zasílat soubory v dostatečné kvalitě. Například fotografie na magnetu - fotomagnet vyžaduje vysokou kvalitu.
Odznaky - Jsou kruhové, takže i data pro tisk prosíme v kruhu.
Plakáty - na větší ploše vynikne každá nedokonalost a tak je dobré mít předlohu ve vysoké kvalitě.
Samolepky - V případě kruhových samolepek, platí to stejné, jako u odznaků. U samolepek formátu A4 je třeba počítat s okrajem.
Jaké formáty souboru přijímáte?
Pokud je to možné, tiskneme vše z formátu PDF. Přijímáme i jiné soubory jako například TIFF,SVG, PNG,...
U souborů z balíku Office (word, excel, power point), vždy své soubory exportujte/uložte jako PDF. Předejde se tak například ztrátě řádkování či formátu.
Potřebuji upravit soubor
I s úpravou souboru Vám dokážeme pomoci. Stačí jen zadat poptávku do poznámky během objednacího procesu, případně nás kontaktujte přes email nebo kontaktní formulář.
Objednávka – FAQ
Jak objednám zboží?
Pro objednání stačí jen pár kroků. Vyberete produkt, zvolíte požadované vlastnosti (papír, gramáž,...), nahrajete data a přidáte do košíku.
Potřebuji ve své objednávce něco změnit
V případě individuálních úprav nebo požadavků, přidejte svůj požadavek do objednávky v poli nazvaném "Poznámky k objednávce".
Další možností je využít Kontaktní formulář.
Jak dlouho trvá vyřízení objednávky?
Objednávky tisku vyřizujeme neprodleně, to ovšem neznamená, že je vše za tři minuty hotové. Tisk zhotovíme standardně do 24 hodin. Následně je zabalen a odeslán přepravcem. V případě Zásilkovny i PPL je to většinou do druhého dne.
U vyzvednutí na pobočce, je možné vyzvednutí i v den objednávky. Zde je ovšem nutné vyčkat email, potvrzující dokončení objednávky.
Doprava a vyzvednutí – FAQ
Jaké možnosti dopravy nabízíte?
Pro menší zásilky využíváme služeb společnosti Zásilkovna. U těžších nebo objemných zásilek je to společnost PPL.
Je možné osobní vyzvednutí?
Osobní vyzvednutí je možné na pobočce v Brně - Řečkovicích, Banskobystrická 37b, 621 00
Jak postupovat v případě poškození dopravcem?
V případě poškození přepravního obalu, zboží nepřebírejte, resp. sepište předávací protokol. Následně nás kontaktujte.
Jaké jsou možnosti platby?
Platbu provedete kurýrovi nebo na výdejním místě v hotovosti nebo platební kartou.
V případě vyzvednutí na pobočce, je platba bezkontaktně nebo v hotovosti.
Reklamace a vrácení zboží -FAQ
Jak dlouho trvá vyřízení reklamace
Na vyřízení reklamace je ze zákona 30 dní. Snažíme se ovšem reklamace vyřizovat ihned.
Zboží neodpovídá objednávce
V takovém případě nás kontaktujte pomocí emailu nebo kontaktního formuláře. Vše se budeme snažit vyřídit v nejkratší možné době a k Vaší spokojenosti.
Kam zaslat reklamované zboží?
Zboží na reklamaci nebo výměnu, nám zašlete na adresu naší pobočky a připojte FORMULÁŘ PRO VRÁCENÍ ZBOŽÍ.